Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Ochrana osobních údajů

Přeskočit k hlavnímu obsahu

Jaké přehledy v GA4 se vyplatí sledovat

 

1. Dokončené rezervace podle zdrojů návštěvnosti

Tento přehled naleznete v sekci Acquisiton - Traffic acquisition (v češtině Akvizice - Akvizice návštěvnosti) a je důležité sledovat sloupec Key events (Klíčové události), který obsahuje počet dokončených rezervací přiřazených k jednotlivým kanálům. 

Pozn.: Ve specifických případech se může zmíněný report nacházet v jiné sekci než Acquisition, takže pokud tuto sekci nevidíte, je potřeba projít zbývající sekce a vyhledat report Traffic acquisition. 

Tip č. 1: Změna primární dimenze na jednotlivé zdroje

Defaultně tento přehled obsahuje rozdělení podle jednotlivých kanálů (placené vyhledávání, placená reklama na sociálních sítích, organické vyhledávání a další), ale toto rozdělení nemusí být často dostačující. Pokud vás zajímají výsledky jednotlivých nástrojů (Google Ads, Facebook, Sklik, Instagram a další), je nutné změnit primární dimenzi na Session source/medium jako na obrázku (v češtině Relace - zdroj/médium).

 

Tip č. 2: Sledování výsledků na úrovni jednotlivých kampaní

Pokud využíváte více kampaní, můžete sledovat dokončené rezervace i pro každou kampaň. Stačí přidat sekundární dimenzi kliknutím na +, zadat do vyhledávání “session campaign” a zvolit danou dimenzi. 

Po přidání sekundární dimenze může být následný přehled někdy nepřehledný, proto můžete využít vyhledávací pole nad tabulkou, zvolit některý z nástrojů (v ukázce je to google / cpc pro Google Ads) a poté se v tabulce objeví pouze kampaně daného nástroje (na obrázku jsou skryty). 

 

2. Detaily dokončených rezervací

Jestli vás zajímá sledování výsledků jednotlivých zakoupených služeb a produktů, tyto informace najdete v přehledu Drive sales - Ecommerce purchases (v češtině Zpeněžení - Nákupy elektronického obchodu). Zde pak musíte sledovat sloupec Items purchased (Zakoupené položky), který obsahuje informace o počtu prodaných služeb a dále sloupec Item revenue (Tržba z položky) zachycující jejich hodnotu

 

Tip č. 1: Změna řazení podle nejvíce prodaných služeb

Jestli chcete mít služby seřazené podle největších prodejů, stačí kliknout na sloupec Items purchased. 

 

3. Sledování jednotlivých kroků rezervace

Tento přehled naleznete v sekci View user engagement and retention - Events (v češtině Zapojení - Události), do vyhledávacího pole je nutné zadat “reservation_step” a následně se vám zobrazí přehled jednotlivých kroků rezervace. Pro vyhodnocení je potřeba sledovat sloupec Event count (Počet událostí) a znát jednotlivé kroky rezervace. 

Zpět na výpis
Zpět do hlavního menu