Zdá se, že používáte prohlížeč, který nepodporuje dnešní standard pro zobrazování obsahu na webu. To může způsobit, že některé části webu nemusí fungovat správně. Doporučujeme vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, který dnešní standard splňuje.

Aktualizovat

Můžeme pracovat s cookies,
ať víme, jak to na našem webu žije?

Ochrana osobních údajů

Přeskočit k hlavnímu obsahu

Návod na měření kroků rezervace v GA4 prostřednictvím GTM

Krok 1: Vytvoření značky Google Tag (GA4 Configuration)

Pokud již byla značka Google Tag vytvořena při nastavování měření dokončených rezervací, tento krok je nutné přeskočit a pokračujte až krokem 2 pro vytvoření triggeru. 

  1. Otevřete svůj kontejner v Google Tag Manageru.
  2. V levém menu klikněte na Štítky a poté na Nová.
  3. Klikněte do oblasti Konfigurace značky a vyberte typ značky Google Analytics.

  4. Vyberte Značka Google.

  5. Do pole Měřící ID vložte své ID z GA4 (ve formátu např. G-XXXXXXX).

  6. V sekci Spouštění by mělo být přednastaveno pravidlo Initialization - All pages. Pokud není, stačí toto pravidlo přidat z nabídky.

  7. Značku pojmenujte např. GA4 – Configuration a změny uložte.

Krok 2: Vytvoření triggeru pro vlastní událost

  1. Otevřete sekci Pravidla a klikněte na Nové.
  2. V části Konfigurace pravidla zvolte typ Vlastní událost (je viditelný až v dolní části nabídky pravidel).

  3. Do pole Název události vložte následující regulární výraz: ^reservation.*

    a zaškrtněte políčko Použít shodu podle regulárního výrazu.

  4. Pravidlo pojmenujte například Event – kroky rezervace a klikněte na Uložit.

Krok 3: Vytvoření značky GA4 pro měření kroků rezervace

  1. Otevřete sekci Štítky a klikněte na Nová.

  2. Klikněte do oblasti Konfigurace značky a vyberte Google Analytics.

  3. Vyberte typ Google Analytics: událost GA4.

  4. Do pole ID měření vložte své ID z GA4.

  5. Do pole Název události je potřeba vložit předdefinovanou proměnnou {{Event}}. Nejprve klikněte na tlačítko výběru:


    A poté stačí ze seznamu vybrat položku Event

  6. V části Spouštění klikněte na Přidat spouštěč a vyberte pravidlo Event – kroky rezervace, který jste vytvořili v kroku 2.

  7. Značku pojmenujte například GA4 – kroky rezervace a klikněte na Uložit.

Krok 4: Publikace změn

  1. V pravém horním rohu Google Tag Manager klikněte na Odeslat.

  2. Do pole Název verze můžete uvést například GA4 měření kroků rezervace, klikněte na Publikovat a měření je hotovo.

 

Zpět na výpis
Zpět do hlavního menu