Hlídání uvolnění termínů
Máte-li svůj kalendář často plný, mohou mít zákazníci problém najít vhodný termín. S tímto problémem se typicky setkávají dobří fyzioterapeuti aj. Zákazníci pak náhodně zkouší rezervační formulář s nadějí, že se uvolní dřívější termín.
Pro tyto případy slouží služba Hlídání uvolnění termínů.
Služba je dostupná jen v zaměřeních typu jeden zákazník v libovolný čas, např. Masáže, Terapie, Kosmetika, Manikúra / Pedikúra, Oční optika, Poradenství atd.
Nastavení
Hlídání povolíte v Nastavení / Oznamování, kde můžete i zvolit způsob oznámení (pouze e-mail, pouze SMS, přednostně e-mail, přednostně SMS, e-mail i SMS).
Použití ze strany zákazníka
Zákazníkovi se zobrazí v rezervačním formuláři pod kalendářem tlačítko „Hlídat uvolnění termínu“.
Pokud je již přihlášen, pak pouze potvrdí zahájení hlídání. Pokud přihlášen není, vyplní o sobě základní informace (jméno, e-mail, telefon).
Systém bude hlídat uvolnění dostatečně velkého časového bloku u zvoleného zdroje (či více zdrojů v případě vybrané funkce „Je mi to jedno“). Jakmile se díky stornování rezervace nebo smazání volna uvolní časový blok, do kterého se vejde zákazníkem vybraná služba, odešle systém zákazníkovi zprávu (dle nastavení e-mail či SMS).
Upozornění se neodešle v případě, že:
- uvolnění časového bloku provedl sám zákazník stornováním jiné jeho vlastní rezervace
- k uvolnění časového bloku došlo v administraci interním uživatelem, který při stornování označil volbu „Neodesílat upozornění čekatelům na uvolnění termínu„
Zrušení hlídání
Systém hlídá uvolnění termínů jen po omezenou dobu, která se řídí nastavením v Nastavení / Obecné / Časová omezení rezervací. Po vypršení se aktivní hlídání samo ukončí.
Zákazník jej však může ukončit také sám:
- kliknutím na odkaz „Zrušit hlídání“ v e-mailové zprávě
- kliknutím na křížek v seznamu hlídání termínů ve Správě rezervací:
Chcete s touto funkcí pomoci? Chybí vám u ni něco? Ozvěte se nám na e-mailu podpora@reservanto.cz či tel. 730 155 866.