Náhradníci
Možná znáte situaci, kdy vám volá klient s žádostí o rezervaci termínu, který je již plný a vy ho musíte odmítnout. O dva dny později se však jeden z přihlášených zákazníků omluví, že nemůže přijít (jistě, kdo by nepochopil, že onemocnělo dítě…) a vy lovíte v telefonu, kdože to měl zájem zrovna o tento termín, a doufáte, že jeho zájem trvá, protože pochopitelně chcete naplnit kapacitu lekce.
V Reservantu jsme zprovoznili novou funkci, díky které se takovéto situace stanou minulostí. Jmenuje se Náhradníci a najdete ji úplně dole v Nastavení v záložce Obecné. Aplikace umožňuje dvojí správu, kterou si sami navolíte zaškrtnutím jediného políčka. Nastavte si, aby při odhlášení klienta automaticky skočil na jeho místo první náhradník, kterému bude zároveň odeslána smska nebo e-mail, že na danou akci může přijít. Nebo může systém informovat všechny náhradníky pomocí notifikace a uvolněné místo obsadí ten, kdo se nejrychleji zarezervuje.
Ať tak nebo tak, báječné je, že vy v tuto chvíli nemusíte všeho nechat a obvolávat potenciální zájemce s otázkou, zda by neměli čas a chuť přijít nebo doufat, že se termín zaplní na poslední chvíli. Díky Náhradníkům budete mít také přehled, kolik lidí nad kapacitu má zájem o vaši službu. Pokud se přihlásí větší množství náhradníků na každou lekci, můžete zvážit otevření dalšího termínu nebo jiné rozšíření služby.
Z pohledu zákazníka je to samozřejmě také skvělé, protože se může zapsat jako náhradník na vybraný termín, který je již obsazený a už nemusí kontrolovat, zda se náhodou neuvolnilo místo nebo myslet na to, že vám má zavolat. A komunikace je zase o něco bezproblémovější.
Funkce Náhradníci je primárně určena pro zaměření Sportoviště, ale můžete ji využít také, pokud pořádáte jazykové kurzy, přednášky nebo jakékoli jiné akce s omezenou kapacitou návštěvníků. Stačí, když si vyberete zaměření Obecné – Skupina zákazníků v pevný čas.