Hodnocení od zákazníků
Chcete se od svých zákazníků dozvědět, jak se jim u vás líbilo a jak byli spokojeni s vašimi službami? Nyní máte možnost získat hodnocení od zákazníků přímo ve svém rezervačním systému.
Pokud si tuto funkci zapnete, budou vaši zákazníci přibližně hodinu po proběhlé rezervaci vyzváni e-mailem k vyplnění dotazníku spokojenosti. Ohodnotit mohou celkově vás a také službu, na kterou měli rezervaci.
Podobná zpětná vazba může pomoci odhalit problémy, o kterých byste se jinak třeba ani nedozvěděli. Nebo naopak může přinést informace o tom, jak vaši pracovníci skvěle fungují?
Spuštění je jednoduché – stačí v Nastavení / Hodnocení od zákazníků zaškrtnout položku Umožnit získávání hodnocení od zákazníků.
Získanou zpětnou vazbu si poté můžete prohlížet v části Statistiky > Hodnocení od zákazníků.
Jedná se o první verzi hodnocení a už teď máme spoustu nápadů, jak více s výsledky hodnocení v Reservantu pracovat. O případných novinkách v této funkci se dozvíte opět na tomto blogu.