Před 10 lety jsme se začali zabývat myšlenkou na vytvoření rezervačního systému. Původně to měly být 3-4 měsíce vývoje ve 3 lidech a pak už jen raketový růst. Bylo to nakonec trochu jinak, ale taky pěkná jízda.
Díky vám i po 10 letech výrazně rosteme. Za poslední rok jsme zpracovali tolik rezervací jako za všech předchozích 9 let!
Společně jsme zvládli i dva divoké roky lockdownů, kdy jste byli nuceni zavřít své provozy nebo je přesunout do „onlajnu“. Reservanto pomáhalo v nemocnicích a testovacích laboratořích na Covid, kde odbavilo více jak 1,5 milionu rezervací.
A co všechno si už díky nám zákazníci rezervovali? Např. prohlídku vinných sklepů, servis kola, přepravu lodí přes Slapy, molo u rybníka, masáž všeho možného, ale i relax s umělou pannou, posbírání psích exkrementů nebo let s prezidentem.
A jak to šlo chronologicky?
2012
3. ledna představil Petr Jarkovský na poradě skvělý nápad. Vytvoříme rezervační systém, který bude skutečně pomáhat jak podnikatelům s jejich podnikáním, tak zákazníkům s komfortním rezervováním služeb. Začal průzkum trhu a vytvořili jsme prototyp systému, na kterém jsme později postavili celé Reservanto.
V létě jsme už doladili grafickou podobu (logo jsme ještě neměli).
2013
Po dlouhých 14 měsících vývoje jsme konečně vypustili první veřejnou verzi. Za první den si vytvořilo účet 6 zákazníků.
Přidali novinky jako SMS připomínky, web obchodníka, „volno“ v kalendáři, spustili podporu sportovišť a skupinových rezervací a také vyvinuli mobilní aplikaci.
2014
Spouštíme Online platby. Přidáváme podporu pro sauny, lezecké stěny a podobná zaměření.
Uzavřeli jsme také partnerství s mediální skupinou Economia, která využila naši technologii pro portál najisto.cz.
Zúčastnili jsme se veletrhu Beauty Expo a využili tak vhodnou chvíli na setkání se stávajícími i novými zákazníky.
V září jsme vypustili velké rozšíření části Zákazníci. Nově šlo zákazníkům přidávat štítky, poznámky, sledovat jejich historii a přidávat vlastní údaje.
Také jsme se rozhodli vývoj naší mobilní aplikace ukončit a nahradit ji mobilním webem. Vývoj nativní mobilní aplikace byl zbytečně drahý a aplikace nepřinášela zákazníkům žádné výhody oproti optimalizovanému webu.
Máme nové produktové video na hlavní stránce webu. Podílela se na něm i naše zákaznice Věra Pospíšilová, majitelka masážního studia ARELAX a mimochodem skvělá masérka!
2015
Naprogramovali jsme synchronizaci s Google Kalendářem, Permanentky a přidali záložku Statistiky.
Uzavřeli jsme nové partnerství s portálem Zlavomat.sk.
2016
Vytvořili jsme v rámci Reservanta docházkový systém pro školky a dětské skupiny.
Spustili jsme úzkou spolupráci se společností Alcon Pharmaceuticals Czech Republic.
2017
Vytvořili jsme pokladní systém POSKA a dali ho všem našim zákazníkům zdarma v rámci předplatného Reservanta.
Kompletně jsme přepsali kalendář, který nově začal podporovat drag&drop, pohled na více zdrojů najednou a mnohem lepší zobrazení méně častých situací. Přidali jsme náhradníky, věrnostní program, účetní doklady nebo podmíněné zprávy.
2018
Připravili jsme Reservanto na GDPR. Spustili jsme také Dodatečné zdroje pro řešení složitějších scénářů rezervací (např. 3 terapeuti ve 2 ordinacích), vylepšili statistiky, umožnili úhradu rezervací v administraci, přidali funkci „Je mi to jedno“ pro automatický výběr zdroje.
2019
Vzájemně jsme propojili Reservanto a AffilBox, výrazně vylepšili práci s kurzy, vylepšili rezervační formulář, přidali možnost čerpání náhrad nebo třeba funkci Hodnocení od zákazníků.
Spustili jsme Affiliate program, kdy vás odměníme za doporučení Reservanta.
2020
Přidali jsme Složené rezervace, které umožňují vytvářet rezervace na více služeb najednou, podporu platební brány Pays a Hromadné odesílání SMS. Největší úsilí však připadlo na přizpůsobení systému pro laboratoře provádějící testy na Covid. Reservanto jsme současně napojili na ÚZIS i CRS (Centrální rezervační systém) a naučili ho vytvářet eŽádanky.
2021
Reservanto jsme propojili se ZOOM Videokonferencemi a podpořili tak činnosti, které se tou dobou daly provozovat alespoň po internetu. Když pandemie trochu polevila, rozšířili jsme systém o rezervace pro tenisové kurty, squash či bowling pomocí vyklikávání délky hry. Přidali jsme malý e-shop pro prodej Voucherů, inteligentní editor e-mailových a SMS šablon a prodej služeb navíc přes Doplňkové prodeje. Odbavení zákazníků jsme zjednodušili pomocí QR kódů a zavedli Hlídání uvolnění termínu.
2022
Letos jsme rozšířili možnost plateb o vlastní platební bránu Global Payments, propojili Reservanto s recepčním systémem Keyguru a integrovali platební terminál SaltPay. U provozovatele, který používá Reservanto, tak již pohodlně zaplatíte bezkontaktní kartou nebo mobilním zařízením.
Kromě výše uvedených funkcí jsme také pomohli našim významným zákazníkům s individuálním rozšířením Reservanta i integrací do jejich podnikových systémů. Další velká změna přijde již velmi brzy.
Děkujeme, že jste s námi!
Už vám nic neunikne